Opis produktu

Kpl 6 szt najwyższej jakości IRYDOWYCH świec zapłonowych szczególnie dobrej firmy AUTOLITE do samochoduLincoln MKX 3,7 V6 2011-2018 - VIN:Kcena za KPL (6 szt) Thread Size 14mm X 1.25Reach 1"Hex Size 5/8" (16mm)Seat Type TaperedTip Configuration Mid ProjectionResistor ResistorSpecial Feature(s) FinewireGap.051"/1.3mmHeat Range Chart Row 37Metal Type IridiumTerminal Type SolidPackage Qty 1Niezależnie od rodzaju silnika świece pełnią ważną rolę. Muszą być produktywne, bo ich niewłaściwa eksploatacja może doprowadzić do poważnych awarii.Zamiennik dla:AC-DELCO 41-115AC-DELCO 41-116AC-DELCO 41-125AC-DELCO 41-126BOSCH 9616BOSCH HR7N1133XBOSCH HR7N1332MOTORCRAFT AYFS32YR-9MOTORCRAFT CYFS-12F-5MOTORCRAFT CYFS12FPMOTORCRAFT CYFS12YMOTORCRAFT CYFS12Y1MOTORCRAFT CYFS-12Y-2MOTORCRAFT CYFS-12-YECMOTORCRAFT CYFS12YPCMOTORCRAFT CYSFS12YPMOTORCRAFT SP-519MOTORCRAFT SP-520MOTORCRAFT SP-522MOTORCRAFT SP-525MOTORCRAFT SP-526MOTORCRAFT SP-527MOTORCRAFT SP-535MOTORCRAFT SP-537NGK ILTR5A-13GNGK ILTR5K13NGK ILTR6G8GNGK LTR6A113Najwyższa technologia prosto z laboratorium!!!W testach laboratoryjnych okazało się, iż iryd stanowi świetny materiał do produkcji najwyższej jakości świec zapłonowych. Należy on do metali szlachetnych i jest wykorzystywany w zaawansowanych technologiach.Cecha typowa: Iryd jest najtrwalszy wśród wszystkich metali szlachetnych i niepodatny na większość związków chemicznych. Metaliczno-biały metal szlachetny, błyszczący we wszystkich kolorach tęczy topi się dopiero w temperaturze 2450 poziomów C.Materiał ten użytkowany jest wszędzie tam, gdzie najważniejszym czynnikiem jest jakość, do produkcji stalówek piór wiecznych, elektrod, w przemyśle chemicznym i w programach kosmicznych. Wszystkie atuty irydu znajdują w dodatku użycie w nowych świecach zapłonowych AUTOLITE. Iryd jako podstawowy materiał dla świec nowej generacji – skok kwantowy w pracach badawczych nad nowymi rozwiązaniami dla świec zapłonowych!Więcej mocy, dzięki nowej technologii świec zapłonowychTajemnica doskonałości nowych świec irydowych XP tkwi w spawanej laserowo elektrodzie stworzonej z irydu. Dzięki "śladowej" średnicy wynoszącej 0,6 mm napięcie zapłonowe zostaje skupione w cienkiej wiązce. Ulepsza to spalanie we wszelkich zakresach jazdy. Silnik pracuje równo, a motocykl przyspiesza szybciej. Iryd zagwarantuje zachowanie stałego i skrupulatnego odstępu między elektrodami. Zapobiega wypadaniu zapłonu.Termin wymiany świec zapłonowych ustala producent indywidualnie dla każdego silnika i należy ściśle przestrzegać przekazanych przebiegów. Ogólnie wykorzystywane świece zapłonowe w większości samochodów posiadają odporność około 40 do 60 tys. Km, natomiast świece irydowe lub platynowe mogą pracować nawet 120 tys. Km.Nie warto odkładać podmiany, gdyż na świecach dużo nie oszczędzimy, a możemy mnóstwo stracić, ponieważ niedomagania układu zapłonowego posiadają wpływ na wytrzymałość innych składników silnika. Zużyte świece utrudniają rozruch silnika i to nie tylko po nocnym postoju. Brak iskry powoduje również nierówną pracę silnika, spadek jego mocy, może doprowadzić do uszkodzenia katalizatora i przyczynić się do szybszego zużycia silnika.W cylindrze, w którym nie ma zapłonu mieszanki, paliwo spłukuje olej ze ścianek cylindra, jak dodatkowo dostaje się do oleju, wywołując wielkie pogorszenie jego cechy. Pozostała część niespalonego paliwa zostaje usunięta do katalizatora i tam w wyniku wysokiej temperatury (temp. Pracy katalizatora to około 600 st. C) spala się. Rezultatem jest szczególnie prędki wzrost temperatury katalizatora i prawie natychmiastowe uszkodzenie. Rozgrzany do czerwoności katalizator może ponadto spowodować pożar samochodu lub otoczenia. Na dodatek niesprawna świeca może uszkodzić cewkę zapłonową, przewody wysokiego napięcia albo moduł, czyli części dość drogie.W większości samochodów dostęp do świec jest szczególnie prawidłowy, więc z zamianą nie ma żadnych problemów. Trwa ona nie dłużej aniżeli pół godziny i kosztuje od 20 do 50 zł. Pokaźnie gorszy dostęp jest w silnikach typu V, a także minivanach albo SUV-ach. Bardzo często w tych samochodach konieczny jest demontaż niektórych elementów wyposażenia. Jeśli dostęp jest utrudniony, warto założyć świece o podwyższonej trwałości, czyli z elektrodami platynowymi albo irydowymi. Koszt jest wyższy standardowych, ale dużo zaoszczędzimy na kosztownej wymianie....