Opis produktu

Elektryczny skuter Takira TankType 1000TT nie ma benzyny we krwi, posiada za to zrywny 36-woltowy silnik elektryczny o mocy 1000 watów i zasięg do 20 km - w zależności od obciążenia, wagi ciała i stylu jazdy. Sportowy, zarazem komfortowy design został zaprojektowany z myślą o stosowaniu w terenie. Dzięki niskiej masie własnej 43,5 kg i zrywnemu napędowi, e-skuter w krótkim czasie rozwija przyspieszenie do 32 km / h. Za profesjonalne zwolnienie jazdy odpowiadają perforowane hamulce tarczowe Wave o średnicy 14,5 cm umieszczone z przodu i z tyłu. Ulubionym placem zabawy skutera jest teren pokryty błotem i szlamem - lasy, pola i drogi gruntowe. Dzięki szerokim, wypukłym oponom Cross, przedniemu, dostosowywanemu amortyzowanemu widelcowi przedniemu i dwóm regulowanym amortyzatorom z tyłu, skuter nadaje sie genialnie do ekspad w niełatwym terenie. Bezpieczną i komfortową jazdę na dłuższych trasach gwarantuje także duże, komfortowe siodełko z miękką wyściółką i regulacja wysokości. W razie konieczności można je momentalnie zdemontować i poruszać się na skuterze-hulajnodze bez siodełka. Mocna rama metalowa gwarantuje wysoką stabilność podczas jazdy i ogranicza ryzyko przewrócenia się, dzięki niezwykle nisko osadzonemu środkowi ciężkości. Dla oszczędności miejsca skuter Takira TankType 1000TT można prosto złożyć do poręcznego formatu. Zastosowana do tego mechanizmu dźwignia, upraszcza także transport. Przy pomocy kilku ruchów pojazd jest ponownie gotów do następnej jazdy. Bezpieczną i wygodną jazdę na dłuższych trasach zapewnia także obszerne, komfortowe siodełko z miękką wyściółką i regulacja wysokości.W razie konieczności można je prędko zdemontować i poruszać się na skuterze-hulajnodze bez siodełka. Solidna rama metalowa zagwarantuje wysoką stabilność w trakcie jazdy i ogranicza ryzyko przewrócenia się, dzięki szczególnie nisko osadzonemu środkowi ciężkości. Dla oszczędności miejsca skuter Takira TankType 1000TT można łatwo złożyć do użytecznego formatu. Użyta do tego mechanizmu dźwignia, ułatwia także transport. Przy pomocy kilku ruchów pojazd jest ponownie gotów do następnej jazdy. Obfity błotnik tylny zapobiega zanieczyszczeniu ciała i odzieży poprzez brud. Jego imponujący podnóżek z tworzywa ABS zagwarantuje wystarczająco dużo miejsca dla postawienia obydwu stóp, natomiast rozkładana, boczna stopka umożliwia pewne parkowanie bez obawy przewrócenia.W celu ochrony przed niepożądanym wykorzystaniem skuter dysponuje stacyjką z dwoma kluczykami. Zintegrowany układ zabezpieczający uniemożliwia jazdę z rozłożoną stopką. Wyładowany akumulator e-skutera można ponownie naładować ze zwykłej sieci elektroenergetycznej przy pomocy dostarczonego zasilacza sieciowego. Po tym zabiegu jest on gotów do używania w czasie 6 do 8 godzin. Dwie diody LED indykatora informują o poziomie naładowania akumulatora w trakcie ładowania. Uwaga! Skuter elektryczny dedykowany jest dla osób powyżej 16 lat. Uwaga! Skutery elektryczny nie ma obwodu zabezpieczającego przed uruchomieniem przy rozłożonej, bocznej stopce. Uwaga! Skuter elektryczny nie posiada niemieckiego certyfikatu StVZO.