Opis produktu

Ładowarka BOSCH C3- 6V / 12V. Jest nieduża, praktyczna, a także w pełni automatyczna. Obsługuje takie typy akumulatorów jak: WET, AGM, żel, VRLA. Można go powiesić na ścianie w wygodnym miejscu. Służy do ładowania akumulatorów w samochodach osobowych oraz motocyklach. Zalety: Do wszelkich rodzajów akumulatorów ołowiowo-kwasowych: Proste i bezpieczne ładowanie lub podtrzymanie napięcia Funkcja pamięci zapisuje ostatnie ustawienie urządzenia Funkcja samokontroli - poprawa bezpieczeństwa Ochrona przed kurzem i wodą (IP 65) konkretne i bezusterkowe warianty ładowania Bosch C3 rodzaj ładowania 1 "6 V" - ładowanie (7,3 V/0,8 A; poj. Od 1,2 Ah do 14 Ah). Przeznaczony do standardowych akumulatorów do 14Ah. Tryb ładowania dla akumulatorów mokrych i większości żelowych. Urządzenie wykonuje ładowanie a po zakończeniu przechodzi w stan podtrzymywania naładowania. Dzięki czemu ładowarkę można pozostawić na czas nieokreślony podłączoną do akumulatora. Urządzenie samo zadba o adekwatny poziom ładowania. Typ ładowania 2 "12 V" - ładowanie MoBa (14,4 V/0,8 A; poj. Od 1,2 Ah do 14 Ah). Asygnowany do standardowych akumulatorów do 14Ah. Tryb ładowania dla akumulatorów mokrych i większości żelowych. Urządzenie wykonuje ładowanie a po zakończeniu przechodzi w stan podtrzymywania naładowania. Wariant ładowania 3 "12 V" - ładowanie samochód (14,4 V/3,6 A; poj. Od 14 Ah do 120 Ah). Asygnowany do standardowych akumulatorów powyżej 14Ah. Tryb ładowania dla akumulatorów mokrych i większości żelowych. Urządzenie wykonuje ładowanie a po zakończeniu przechodzi w stan podtrzymywania naładowania. Wariant ładowania 4 "12 V" - ładowanie zima/AGM (14,7 V/3,8 A; poj. Od 14 Ah do 120 Ah). Dedykowany do akumulatorów ponad 14Ah w stanie zimnym lub do akumulatorów AGM (z matami nasączonymi elektrolitem). Jak poprzednio urządzenie naładuje akumulator po czym automatycznie przejdzie w stan podtrzymywania naładowania Ładowanie impulsowe - Jest to automatyczna funkcja C3 której nie można wybrać ręcznie. Jeżeli urządzenie wykryje zbyt niskie napięcie akumulatora samoczynnie przejdzie w stan ładowania impulsowego które jest najskuteczniejsze w takiej sytuacji. Po osiągnięciu poprzez akumulator w trakcie ładowania trafnych parametrów C3 samoczynnie wróci do wybranego poprzednio sposobu ładowania. Dzięki temu można osiągnąć wyraźnie ulepszony stopień naładowania nie dostępny przy pomocy choćby najlepszych ładowarek tradycyjnych (nie inteligentnych).