Opis produktu

Rozrząd silnika składający się z mechanicznego napinacza nowego typu, rolki prowadzącej, paska rozrządu producenta Dayco oraz pompy wody z uszczelką doskonałej marki AIRTEX do samochoduChryslerVoyager / Grand Voyager 2,4 16V 2003-2007 - 100%Voyager / Grand Voyager 2,4 16V 1997-2002 - wartość za kplKPL =- pompa płynu chłodzącego AIRTEX- rolka napinacza - rolka zwrotna paska-pasek rozrządu marki DaycoROCZNIKI 1997-2002, niestety przed rozebraniem nie można stwierdzić na jakie rozwiązanie zdecydował się poprzedni właściciel- wymienił napinacz z obudową na nowy rodzaj napinacza (na taką jak na zdjęciu)- wymienił samą rolkę napinaczarolka napinacza jest o 2mm obszerniejsza od oryginalnej, lecz w niczym to nie przeszkadzawiększy rozmiar rolki napinającej nie przestawia faz rozrząduDayco to czołowa firma grupy Mark IV Automotive projektuje, rozwija i produkuje kompletne zestawy transmisji mocy stanowiące pierwsze wyposażenie urządzeń, oryginalne części zamienne i zestawy będące w sprzedaży rynkowej w sektorach: samochodowym, pojazdów przemysłowych, maszyn do robót ziemnych, urządzeń rolniczych i motocykli.Wszystkie zakłady produkcyjne producenta Dayco spełniają warunki norm jakościowych określonych przez międzynarodowe atesty (ISO 9000, ISO 9001, QS 9000 i ISO 14001) i atesty wystawiane poprzez konsumentów, konstruktorów w zakresie pierwszego wyposażenia. Min. ChryslerAIRTEX to największy na świecie, niezależny marka pomp wody, do wszystkich marek samochodów, z ponad 70-cio letnim doświadczeniem w branży.Rozrząd odpowiedzialny jest za przekazywanie napędu z koła pasowego wału napędowego na wałki rozrządu, które wprawiają w ruch popychacze i zawory.Jego zadaniem jest sterowanie urządzeniami w taki sposób aby doprowadzić ładunek do silnika oraz zlikwidować spaliny, jest więc jednym z najważniejszych mechanizmów znajdujących się w silniku.Rygorystycznie należy stosować się do zaleceń producenta dotyczących podmiany paska oraz osprzętu, z którym ma do czynienia pasek, choćby jeśli nie wykazuje on oznak zużycia. Chodzi o rolkę napinacza, pompę wody jak także napinacz. To ważne, bowiem awarie tych części prowadzą przede wszystkim do zerwania paska.Praktycznie nie można sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd, a same oględziny w warsztacie samochodowym nie zagwarantują potwierdzenia, iż wszystko jest w porządku.Należy zatem postępować wg zaleceń producenta auta. Nie używanie się do nich może doprowadzić do poważnej awarii, a w sytuacji starszych aut naprawa może być zupełnie nieopłacalna.W przypadki zakupu samochodu użytkowanego powinna być produkowana wymiana rozrządu, bo nikt praktycznie przed sprzedażą go nie wymienia....