Opis produktu

Oryginalna sugerowana poprzez Ford Motor Company pompa wody producenta Motorcraft ® do samochodu Ford Mustang 3,7 V6 2011-2014 - VIN:M cena za 1 szt Stock Code BR3Z-8501-G; BR3Z8501G Manufacturer Motorcraft Pompa płynu chłodzącego silnik zalecana przez Ford Motor Company dla spełnienia wymogów gwarancyjnych Nazwa Motorcraft ® oznacza jakość, efektywność, bezusterkowość i pewność. Wszystko to można znaleźć w każdym wahaczu marki Motorcraft ®. Linia części Motorcraft ® wytworzona jest z zachowaniem najwyższych standardów jakości surowca i wykonania przy wsparciu Ford Motor Company do pojazdów Ford, Lincoln, a także Mercury. Uruchomiony poprzez Ford Motor Company w 1972 r. Motorcraft ® jest najistotniej zaufanym producentem części zamiennych do pojazdów firmy Ford, Mercury i Lincoln.Części Motorcraft ® wyprodukowane są zgodnie z minimalistycznymi specyfikacjami oraz przeszły szerokie badania laboratoryjne i drogowe, cechują się jakością OEM i zostały zaprojektowane tak, by zmaksymalizować sprawność modeli Ford, Lincoln i Mercury.Zalecane przez Ford Motor Company, części Motorcraft ® to kompleksowy serwis dla Twoich potrzeb motoryzacyjnych. Układ chłodzenia pełni niezwykle ważną rolę.W lecie układ chłodniczy zabezpiecza silnik przed przegrzaniem. Zimą – zapewnia trafną temperaturę pracy, ogrzewa przedział pasażerski samochodu i podgrzewa niektóre części wyposażenia dopełniającego – takie jak na przykład reduktor w instalacji gazowej. Nieustanny obieg cieczy chłodzącej wymusza pompa cieczy. Problemem są z reguły wycieki płynu spod uszczelnień pompy lub głośna praca jej ułożyskowania. Obu przypadków nie wolno lekceważyć, ale też nie oznaczają gwałtownej przerwy w podróży. Po prostu – w miarę możliwości trzeba je jak najszybciej usunąć wymieniając pompę na nową. Ubytki płynu kończą się przegrzaniem układu a hałas łożysk - zatarciem pompy co może prowadzić do zerwania paska który ją napędza. Instrukcja montażu pompy cieczy chłodzącej.UWAGA!Pompy cieczy chłodzącej powinny być montowane wyłącznie w wyspecjalizowanych zakładach!Nie obracać kołem pasowym nowej pompy! Obracanie kołem lub wirnikiem na sucho może uszkodzić mechanicznie uszczelniacz pompy co powoduje wyciek płynu.1. Przed wymontowaniem starej pompy przepłukać układ chłodzenia w celu usunięcia zabrudzeń i ewentualnie innych składników obecnych w układzie (istniejące skażenia w płynie chłodniczym mogą spowodować mechaniczne uszkodzenie pompy wodnej).2. Po wystygnięciu silnika wypuścić płyn z układu chłodzenia.3. Wymontować starą pompę i starannie wyczyścić powierzchnię mocowania pompy z pozostałości starej uszczelki i innych zanieczyszczeń.4. Założyć nową uszczelkę na nową pompę.5. Zamontować nową pompę przykręcając śruby po przekątnej momentem przykręcania zgodnym z instrukcją producenta samochodu.6. Założyć pasek i napiąć go zgodnie z zaleceniami producenta samochodu (niewłaściwe napięcia pasa może spowodować zniszczenie pompy wodnej).7. Napełnić układ chłodniczy płynem zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.8. Odpowietrzyć układ chłodzenia aby zapewnić pełne wypełnienie chłodnicy, pompy wodnej i silnika płynem chłodniczym.9. Sprawdzić ponownie napięcie pasa napędzającego pompę. Upewnić się iż jest właściwy poziom płynu....