• Producent: MOPAR
  • Kategoria: Pompy wody
  • Marka pojazdu: Chrysler

Opis produktu

Oryginalna MOPAR pompa płynu chłodzącego silnik z uszczelką do samochodu Chrysler 300C SRT-8 6,1 V8 2005-2010 cena za 1 sztStock Code K04792838AB; 04792838AA; 4792838AB; 4792838AA; 43543; 120-7150; 58-645; WP-9377; QPW12; 99186Manufacturer Mopar Mopar produkuje jedne z najmocniej bezusterkowych części i akcesoriów do pojazdów przystępnych na rynku!Zachowaj swój pojazd w jak najkorzystniejszym stanie, używając jedynie oryginalnych części OEM Mopar.Od ponad 75 lat Mopar jest jedną z najlepiej rozpoznawanych na rynku marek oryginalnych części zamiennych i akcesoriów. Mopar (skrót od MOtor PARts) – producent oferująca części zamienne dla wszelkich amerykańskich marek Jeep Chrysler Dodge Plymouth RAMJej cele obejmują: projektowanie części zamiennych koniecznych do serwisowania pojazdów, wprowadzanie nowych akcesoriów,by rozszerzać nie tylko sprzedaż, ale także satysfakcję i lojalność klientów. Części zamienne Mopar projektowane są przez te same zespoły inżynierów,którzy pracują nad samochodami Grupy, dlatego Mopar jest jedyną marką, która może zaoferować klientom oryginalne części zamienne o wysokiej jakości..Układ chłodzenia pełni niezwykle ważną rolę.W lecie układ chłodniczy zabezpiecza silnik przed przegrzaniem. Zimą – zapewnia stosowną temperaturę pracy, ogrzewa przedział pasażerski samochodu i podgrzewa niektóre części wyposażenia uzupełniającego – takie jak na przykład reduktor w instalacji gazowej. Nieprzerwany obieg cieczy chłodzącej wymusza pompa cieczy. Problemem są na ogół wycieki płynu spod uszczelnień pompy albo głośna praca jej ułożyskowania. Obu przypadków nie wolno lekceważyć, lecz też nie oznaczają gwałtownej przerwy w podróży. Po prostu – w miarę możliwości trzeba je jak najszybciej pousuwać wymieniając pompę na nową. Ubytki płynu kończą się przegrzaniem układu a hałas łożysk - zatarciem pompy co może prowadzić do zerwania paska który ją napędza. Instrukcja montażu pompy cieczy chłodzącej.UWAGA!Pompy cieczy chłodzącej powinny być montowane wyłącznie w wyspecjalizowanych zakładach!Nie obracać kołem pasowym nowej pompy! Obracanie kołem lub wirnikiem na sucho może uszkodzić mechanicznie uszczelniacz pompy co powoduje wyciek płynu.1. Przed wymontowaniem starej pompy przepłukać układ chłodzenia w celu usunięcia zabrudzeń i ewentualnie innych elementów obecnych w układzie (istniejące zanieczyszczenia w płynie chłodniczym mogą spowodować mechaniczne uszkodzenie pompy wodnej).2. Po wystygnięciu silnika wypuścić płyn z układu chłodzenia.3. Wymontować starą pompę, a także skrupulatnie wyczyścić powierzchnię mocowania pompy z pozostałości starej uszczelki i innych zanieczyszczeń.4. Założyć nową uszczelkę na nową pompę.5. Zamontować nową pompę dokręcając śruby po przekątnej momentem przykręcania zgodnym z instrukcją producenta samochodu.6. Założyć pasek i napiąć go zgodnie z zaleceniami producenta samochodu (niewłaściwe napięcia pasa może spowodować zniszczenie pompy wodnej).7. Napełnić układ chłodniczy płynem zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.8. Odpowietrzyć układ chłodzenia żeby zapewnić pełne wypełnienie chłodnicy, pompy wodnej i silnika płynem chłodniczym.9. Sprawdzić ponownie napięcie pasa napędzającego pompę. Upewnić się że jest właściwy poziom płynu....