Nokian WR C3 215/65 R15 104 T

od 428,90 PLN

oszczędzasz do 1%

  • Producent: Nokian
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 215
  • Wysokość profilu: 65
  • Średnica osadzenia: R15
  • Indeks nośności: 104
  • Indeks prędkości: T
  • Typ pojazdu: dostawczy
  • Efektywność paliwowa: C
  • Poziom emisji hałasu: 72 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
Ocena produktu:

Opis produktu

Nokian WR C3 215/65R15 C 104/102T opona dostawcza zimowa

etykieta; ( C, E, 2)), 72dB )

Nowa opona zimowa Nokian WR C3 dla samochodów rodzaju van spisuje się niezawodnie w czasie europejskiej zimy

Niezwykła przyczepność nowej opony Nokian WR C3 pozwala zapomnieć o niedogodnościach związanych z jazdą zimą. Najnowszy produkt Nokian Tyres może być uniwersalnie używany w pojazdach dostawczych i rodzaju van, proponując bezpieczeństwo, wytrzymałość i pewność w czasie jazdy w mieście, a także po nieutwardzonych drogach w każdym miejscu w Europie. Poza znanym z samochodów osobowych komfortem jazdy, a także bardzo niskim oporom toczenia, ten nowy produkt optymalizuje rozszerzające bezpieczeństwo właściwości prowadzenia na oblodzonych, zaśnieżonych i mokrych drogach. To właściwości wysoko renomowane poprzez fachowych kierowców.

obfita gama rozmiarów opon Nokian WR C3 została dopasowana do współczesnych pojazdów i zagwarantuje wszechstronność i wysoką produktywność. Nokian Tyres proponuje gamę 22 produktów w pełnym zakresie od 14 do 17 cali. Nowa kolekcja artykułów wykorzystuje jedną rzeźbę bieżnika zarówno dla lżejszych, jak i cięższych pojazdów. Opony Nokian WR C3 trafią do sprzedaży jesienią 2015 roku.

zrównoważone i precyzyjne

Nowa opona Nokian WR C3 zapewnia dobrą przyczepność przy prędko zmieniającej się zimowej pogodzie w Europie Środkowej. Potężny nowy towar zachowuje przyczepność i daje poczucie kontroli równocześnie na zaśnieżonych, jak i na pokrytych błotem pośniegowym drogach. Funkcje bezpieczeństwa i trwałość nowego towaru zostały zwiększone przy pomocy rzeźby bieżnika przypasowanej do zmiennych warunków zimowych, mieszanki gumy nowej generacji i kilku innowacji konstrukcyjnych.

stabilne prowadzenie jest wspierane poprzez szereg wynalazków, które są nieprzerwanie testowane poprzez tego wynalazcę opon zimowych. Gęstsza siatka lameli pokrywa agresywną rzeźbę bieżnika kierunkowego. Szersze indywidualne lamele zapewniają tak konieczną powierzchnię przylegania przy zmiennej nawierzchni.

Aby maksymalnie rozszerzyć przyczepność przy wyższych prędkościach i w nieoczekiwanych warunkach, klocki bieżnika na barku zaopatrzono w lamele kieszeniowe, które odprowadzają, a nawet „odpompowują" wodę z powierzchni drogi, zapewniając zrównoważoną i pewną przyczepność. Te zastrzeżone odciągacze wody bardzo zwiększają przyczepność na mokrym.

jednolite żebro centralne i obszar w pobliżu środka symetrycznej rzeźby bieżnika rozszerzają stabilność jazdy. W wyniku wielu lat prac badawczych uzyskano bardziej równomierny profil zużycia, zapewniając obszerniejsze bezpieczeństwo w miarę starzenia się opon. Opony zimowe zainstalowane na kołach napędowych najprawdopodobniej najpierw będą ulegać zużyciu w strefie środkowej.

dokładnie przemyślana i sprawdzona geometria klocków w rzeźbie bieżnika niewiarygodnej opony Nokian WR C3 daje się zaznać po nadzwyczajnym prowadzeniu na nierównych drogach. Skrupulatne prowadzenie pomaga także kierowcy obserwować wszelkie zmiany poziomu przyczepności i w porę na nie reagować.

Specjalna mieszanka gumy zwiększa oporność na zużycie

Wytrzymała mieszanka bieżnika została dopasowana do wymagających i zmiennych warunków eksploatacji w samochodach rodzaju van i potrafi bezpiecznie niwelować pokaźne różnice temperatury, tak charakterystyczne dla środkowoeuropejskiej zimy. Żeby poprawić przyczepność zimą i oporność na zużycie, w mieszance gumy wykorzystano wysoką domieszkę naturalnego kauczuku oraz oleju rzepakowego (canola).

Ta nowa mieszanka gumy umożliwia konkretnym oponom Nokian WR C3 uzyskanie nieszablonowej przyczepności na zaśnieżonych i mokrych drogach, jak na dodatek świetną wytrzymałość na zużycie. Lamele na klockach bieżnika pozostają aktywne bez względu na zmiany poziomu przyczepności i temperatury. Na dodatek, specjalna mieszanka gumy znacznie zniża zużycie, oszczędzając paliwo.

Dla obszaru stopki opony także opracowano specjalną elastyczną mieszankę gumy, która genialnie przylega do felgi, zwiększając odporność obrzeża w trakcie pokaźnych obciążeń. Ta innowacja równie sprawnie ogranicza hałas wewnątrz pojazdu.

mocna kompozycja do wymagających zastosowań

Oprócz rzeźby bieżnika, stabilne i ciche zachowanie opony Nokian WR C3 wynika także z jej mocnej konstrukcji. Istotnie solidna nowa podwójna stalowa budowa potrafi znieść aktywną eksploatację i pewnie przenosić choćby obszerne obciążenia.

Nowy, bardziej rozciągliwy drut stalowy wykorzystany do pasów stalowych udoskonala ochronę przed przebiciem. Zmniejsza także opór toczenia, co przekłada się na mniejsze zużycie paliwa. Dodatkowo, stalowa budowa pasa ogranicza nagrzewanie się, dodatkowo udoskonalając wytrzymałość na zużycie.

Dodatkowy komfort i bezpieczeństwo

Wskaźniki na bieżniku zwiększony komfort i bezpieczeństwo. Wskaźnik zużycia bieżnika (DSI), opracowany i zastrzeżony przez producenta Nokian Tyres, podaje za pomocą liczb pozostałą głębokość bieżnika głównych rowków opony. W miarę zużycia opony liczby ulegają starciu. Wskaźnik zużycia bieżnika stanowi dzisiaj typowy wszelkich opon zimowych Nokian. Symbol śnieżynki (zimowy wskaźnik bezpieczeństwa, WSI) także oznajmia o zimowym bezpieczeństwie opony. Pozostaje widoczny do głębokości rowka wynoszącej cztery milimetry.

W polu informacyjnym na ścianie bocznej opony znajdują się wskaźniki pozycji i ciśnienia. Obszar informacyjny zezwala na zapisanie prawidłowego ciśnienia w oponach i ich pozycji podczas zamiany. Bezpieczeństwo pozostało dodatkowo powiększone przez dodanie nowej sekcji, w której można zapisać moment przykręcania śrub w felgach aluminiowych.

dobre ciśnienie w oponach jest wyjątkowo ważne w przypadku samochodów stosowanych do działalności gospodarczej i pokaźnych obciążeń. Właściwe ciśnienie poprawia poczucie prowadzenia samochodu, gwarantuje solidność konstrukcyjną opony i ogranicza zużycie paliwa.

Nowa opona Nokian WR C3 – spisuje się bezawaryjnie
  • Maksymalny komfort i bezpieczeństwo w zimie
  • dokładne i stabilne prowadzenie
  • wyśmienita solidność, choćby przy sporych obciążeniach

Główne innowacje:

Odciągacze wody. udoskonalona przyczepność na mokrych i oblodzonych powierzchniach. Lamele kieszeniowe odprowadzają, a choćby „odpompowują" wodę z powierzchni drogi, zapewniając zrównoważoną i pewną przyczepność.

Specjalna rzeźba bieżnika. większa stabilność jazdy.jednorodne żebro centralne i obszar w pobliżu środka symetrycznej rzeźby bieżnika powiększają stabilność jazdy. Skrupulatne prowadzenie. Równomierny profil zużycia.

Mieszanka bieżnika przypasowana do zmiennej pogody. obszerniejsze bezpieczeństwo, trwałość i oszczędność paliwa. Mieszanka zimowa zoptymalizowana pod kątem wymagających zastosowań zapewnia bezpieczeństwo w szerokim zakresie temperatur i zniża opór toczenia. Mieszanka oferuje nieszablonową przyczepność w zimie, niższe zużycie paliwa i rewelacyjną oporność na zużycie.

Specjalna sprężysta mieszanka gumy. Zoptymalizowana wytrzymałość.Mieszanka gumy przylega do felgi, powiększając wytrzymałość obrzeża. Ta innowacja równie sprawnie ogranicza hałas wewnątrz pojazdu, ponieważ tłumi drgania korpusu opony, uniemożliwiając ich przechodzeniu do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

potężna stalowa konstrukcja pasa. Stabilność jazdy i trwałość. Oprócz rzeźby bieżnika, jednostajne i ciche prowadzenie jest skutkiem mocnej konstrukcji. Bardzo potężna podwójna stalowa budowa pasa potrafi pewnie przenosić nawet obszerne obciążenia. Nowy, bardziej rozciągliwy drut stalowy użyty do pasów poprawia solidność konstrukcyjną i pozwala oponie zachować jej bieżące atrybuty. Zniża także opór toczenia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.

Gęsta siatka lameli. trafna przyczepność i prowadzenie.zadziorna rzeźba bieżnika jest pokryta gęstszą siatką lameli. Szersze jednostkowe lamele zapewniają tak konieczną powierzchnię przylegania, nad wyraz na śliskiej nawierzchni.