• Producent: Nokian
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 275
  • Wysokość profilu: 40
  • Średnica osadzenia: R19
  • Indeks nośności: 105
  • Indeks prędkości: V
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: C
  • Poziom emisji hałasu: 70 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B

Opis produktu

Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach

Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technice Functional Performance Siping

bardzo jednostajne i wyważone zachowanie przy obfitych szybkościach

Najwyższy komfort

Najważniejsze innowacje:

Functional Performance Siping. ulepszona przyczepność zimą, obszerniejsza precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w szykownym wzorze bieżnika ma precyzyjny zarys i precyzyjnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na rewelacyjną przyczepność i genialne prowadzenie. Sztywny bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej oraz przypasowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i komfortowo toczyć się w różnych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.

Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany przez mocne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane poprzez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping oferuje największą powierzchnię styku i jest w pełni produktywny przy rozmaitym skręcie kół, rozszerzając przyczepność na śniegu (także topniejącym),, a także pozwala zachować pokaźniejszą kontrolę.

Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, znakomita niepodatność na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która posiada kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", gwarantuje rewelacyjną przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka ulepsza stabilność podczas jazdy i odporność opony. Olej rzepakowy „canola" zagwarantuje solidność na rozerwanie. Dzięki niej opona jest bardzo oporna na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego zagwarantuje znakomitą przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe cechy niezależnie od temperatury i przebiegu. Ekstremalnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.

Groove Lifts. Świetne prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które rozszerzają sztywność i polepszają prowadzenie.

Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws zostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak niezwykle koniecznej przyczepności na drogach w zimie. Zapewniają one za każdym razem dobrą przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.

technika Nokian Tyres Coanda. wydajna ochrona przed aquaplaningiem. Odkształcona forma bloków bieżnika o zarysie rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Znakomita niepodatność na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana choćby pomimo stopniowego zużywania się opony.

technika Silent Sidewall. pokaźniejszy komfort w trakcie jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy pomiędzy ścianą boczną a bieżnikiem intensywnie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i uniemożliwia przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych przez ścianę boczną do kabiny samochodu.

Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa solidność, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, zwiększając wytrzymałość okolic stopki. Ta innowacja równie sprawnie ogranicza hałas wewnątrz pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, zapobiegając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki ułatwiają usuwanie śniegu i błota pośniegowego.