• Producent: AMSOIL
  • Kategoria: Oleje silnikowe
  • Klasa lepkości: 5W30
  • Waga opakowania: 1 kg

Opis produktu

Signature Series Max-Duty Synthetic Diesel Oil 5W30

Maksymalna ochrona dla najciężej pracujących silników Diesla

Chroń swoją inwestycję w moc diesla i trafnie wydłuż przedziały między wymianami dzięki naszemu najwyższej jakości syntetycznemu olejowi napędowemu. Plastikowy olej napędowy AMSOIL Signature Max-Duty 5W30 zapewnia 6-krotnie pokaźniejszą ochronę przed zużyciem, zapewniając dopełniającą ochronę, na jaką zasługuje Twój silnik. Progresywna technika plastikowa zapewnia świetną kontrolę lepkości i nieszablonową efektywność w skrajnych temperaturach, jednocześnie minimalizując zużycie oleju. Wynik: ochrona powiększona do maksimum.
Maksymalna ochrona silnika
Zużycie pierścieni i tulei cylindrów prowadzi do powiększonego zużycia oleju i utraty kompresji, co prowadzi do zmniejszenia mocy i powiększenia zużycia paliwa. Niezależne testy pokazują,linia Signature Max-Duty 5W30 zagwarantuje 6-krotnie większą ochronę przed zużyciem, niżeli wymaga tego Detroit Diesel DD13 Test szorowania dla specyfikacji DFS 93K222, gwarantując uzupełniającą ochronę, dzięki temu możesz ciężko eksploatować swój silnik diesla bez obaw.
Kontrola lepkości
Stosując najwyższej jakości plastikowe oleje bazowe, Signature Series Max-Duty 5W30 jest naturalnie oporny na utlenianie i zagęszczające zanieczyszczenie sadzą. To, wraz ze umocnionymi dodatkami detergentu / dyspergatora, utrzymuje zawieszone cząsteczki sadzy niezależnie, pomagając zapobiegać tworzeniu się obszerniejszych cząstek powodujących zużycie. Wzrost lepkości jest zminimalizowany, a zużycie związane z sadzą jest kontrolowane. Niższa lotność pomaga dodatkowo zachować olej silnikowy z serii Signature Max-Duty we właściwej lepkości do pracy w wysokiej temperaturze dla maksymalnej ochrony silnika i sprawności.
idealnie sprawdza się w arcytrudnych temperaturach
plastikowy olej silnikowy Signature Series Max-Duty 5W30 jest bardziej odporny na rozkład termiczny (ciepło) klasyczne i konkurencyjne plastikowe oleje silnikowe. W przeciwieństwie do konwencjonalnych olejów Signature Series nie mieści wosku, utrzymuje płynność w temperaturach poniżej zera, co ułatwia rozruch, udoskonala przepływ oleju i zniża zużycie.
Minimalizuje zużycie oleju
Signature Series Max-Duty 5W30 ma niską lotność (wypalanie), co zniża zużycie oleju podczas pracy i przepuszcza mniej par oleju do komory spalania. Gwarantuje do 76 procent mniejsze zużycie oleju aniżeli wymagane poprzez standard API CK-4 w teście zużycia oleju Caterpillar-1N.

Specyfikacje

· API CK-4/SN, SN+, CJ-4, CI-4+, CF

· Volvo VDS4.5, VDS4, VDS3

· Mack EOS-4.5, EO-O

· Renault RLD-4, RLD-3

· Cummins CES20086, CES20081

· Caterpillar ECF-2, ECF-3, ECF-1-a

· DDC 93K218, 93K215, 93K214

· DFS 93K222

· ACEA E9, E7

· ACEA E6

· MB 228.31

· MB 228.51

· MAN 3575

· MAN 3677

· MTU Type 2.1, II, I

· MTU Type 3.1

· JASO DH-2

· Deutz DQC III-10LA

· Scania LA-2

· Chrysler MS 10902

· Ford WSS-M2C214-B1

· Deutz DQC IV-10LA

cechy techniczne
Lepkość kinematyczna w 100 °C, cSt (ASTM D445).................12,0
Lepkość kinematyczna w 40 °C, cSt (ASTM D445)...................72,3
Indeks lepkości (ASTM D2270)..............................................162
Lepkość CCS w °C, cP (ASTM D5293)....................................5384 (-30)
Temperatura płynięcia, °C (ASTM D97)...................................-43
Lotność NOACK,% utraty masy (g / 100g) (ASTM D5800).......8,6
całkowita ilość zasadowa (ASTM D2896)..............................10,1
Lepkość HTHS, cP (ASTM D5481)..........................................3,5
Zawartość popiołu siarczanowego, %.....................................0,91

Olej plastikowy AMSOIL Signature Series Max-Duty 5W30 jest kompatybilny z innymi mineralnymi i plastikowymi olejami silnikowymi. Ale, miksowanie olejów AMSOIL przeznaczonych do silników wysokoprężnych z innymi olejami skraca okres używania oleju i zniża korzyści płynące z jego wykorzystywania.AMSOIL nie zapewnia adekwatnych parametry przy wydłużonych okresach w przypadku mieszania olejów.
Nie zaleca się wykorzystywania przystępnych na rynku dodatków wraz z olejem plastikowym AMSOIL do silników wysokoprężnych.


podmianA

wymiana oleju w silnikach wysokoprężnych

Pojazdy ciężarowe eksploatowane w warunkach drogowych i maszyny budowlane: trzy razy dłuższy okres aniżeli zalecany przez producenta, nie więcej niż 100 000 km/ 600 godzin albo jeden rok, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Turbodoładowane pojazdy ciężarowe: dwa razy dłuższy okres niż zalecany przez producenta, nie więcej niż 40 000 km lub jeden rok, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej
Odstępy mogą być ponadto wydłużane w oparciu o wyniki badań oleju.

Uwaga: Nie zaleca się wydłużać odstępów między zamianami oleju w silnikach, w których dokonano modyfikacji rozszerzających moc i moment obrotowy, oraz do napędów, których wykorzystywane są biopaliwa zawierające więcej niżeli 10 procent etanolu lub ponad 15 procent biodiesla (B15),, a także dla pojazdów Caterpillar 2017-2019 * C13 i C15 stosowanych w ruchu drogowym. Użycie wydłużonych okresów pomiędzy zamianami inne sugerowane przez producenta jest możliwe jedynie przy zaimplementowaniu indywidualnych badań próbek oleju.