Opis produktu

Filtr automatycznej skrzyni biegów z gumową uszczelką i 6l mineralnego oleju najnowszej generacji do przekładni samoczynnych ELFMATIC G3 klasy MERCON-III do samochodu Lincoln Town Car 4,6 V8 1996-2011cena za kplKPL = filtr z gumową uszczelką + 6l mineralnego oleju marki ELF klasy MERCON III komplet nadaje się DO SKRZYŃ 4R70E / 4R70W / 4R75W / AODE MISA OLEJU SKRZYNI PRZYKRĘCONA JEST 14 ŚRUBAMIZANIM KUPISZ DLA PEWNOŚCI- PORÓWNAJ zarys MISY OLEJU SKRZYNI- POLICZ ILOMA ŚRUBAMI PRZYKRĘCONA JEST MISA OLEJU SKRZYNI automatyczna skrzynia biegów jest podzespołem bardzo wrażliwym na najdrobniejsze nawet skażenia. Podmiana filtra oleju w skrzyni biegów to czynność, którą powinien zlecić każdy użytkownik samochodu wyposażonego w automatyczną skrzynię biegów, przy okazji zamiany w niej oleju. Filtr ten jest umieszczony w misce olejowej skrzyni biegów, jest więc niezbędne uprzednie zlanie oleju ze skrzyni, a także zdemontowanie miski olejowej, by filtr mógł zostać wymieniony.W misce olejowej skrzyni biegów znajduje się także magnes, którego zadaniem jest wyłapywanie z oleju drobin opiłków, które mogłyby uszkodzić elektrozawory skrzyni i doprowadzić do jej awarii. Należy zatem pamiętać,podczas podmiany filtra oleju oczyścić dodatkowo magnes z nagromadzonych skażeń.Częstotliwość podmiany filtra oleju skrzyni biegów jest identyczna z czasem podmiany samego oleju i zależy ściśle od zaleceń producenta samochodu, zawartych w instrukcji obsługi i wynosi z reguły 30-50 tyś km. Olej spełnia kryteria następujących norm i specyfikacji:- DEXRON® III G i Ford MERCON®- ALLISON C-4- ZF TE- ML 03D, 04D, 09, 14A, 17C- VOITH H 55.633535 (ex G 607)- MAN 339 typ V- 1 (ex MAN 339 rodzaj F)- MAN 339 rodzaj Z- 1 (ex MAN 339 typ F)- MB 236.5 i 236.9 atrybuty ELFMATIC G3posiada niemało parametrów fizyko-chemicznych wymaganych przez przekładnie samoczynne najnowszej generacji:- specjalnie zmodyfikowany współczynnik tarcia sprawia, iż zmiany biegów dokonuje się cicho i bez poślizgów albo drgań- dobra płynność w niskich temperaturach zapobiega przeciążeniom układów w czasie rozruchu zimą i gwarantuje natychmiastowe smarowanie wszystkich węzłów- bardzo dobra oporność na utlenianie i stabilność cieplna pozwalają na wyraźnie dłuższe okresy pomiędzy podmianami oleju przy jednoczesnym zlikwidowaniu możliwości odkładania się osadów, laków i szlamów- wysoki wskaźnik lepkości, niska temperatura płynięcia, nad wyraz prawidłowe dodatki antyzużyciowe zapobiegają zużywaniu się kół zębatych, łożysk i komponentów pomp,- nadzwyczajne własności antykorozyjne i antypienne- całkowitą neutralność w stosunku do uszczelek i metali kolorowych Powyższy artykuł wykorzystywany zgodnie z przeznaczeniem nie tworzy żadnego szczególnego zagrożenia....