Opis produktu

Rozrząd silnika składający się z paska rozrządu marki Dayco i rolki hudraulicznego napinacza do samochoduChrysler 300M 3,5 V6 1998-2004cena za kplUwaga!Żywotność paska rozrządu określa nie tylko przebieg, lecz i wiek samochodu.

Jeśli ktoś w ciągu 5 lat przejedzie zaledwie 20 000 km i tak będzie musiał wymienić przynajmniej sam pasek rozrządu. W większości przypadków pasek rozrządu wymienia się co 90 000 km, albo - jeszcze lepiej - co 60 000 km.

Dla pewności wraz z wiekiem auta warto ten okres skracać. Okres do pierwszej zamiany „kompletu rozrządu" w fabrycznie nowym aucie powinien być nieco dłuższy niż w silniku dziesięcioletnim, gdzie tu i ówdzie sączy się olej.

Obowiązkowo wymieniamy niezbędne komponenty napędu rozrządu w wykorzystywanych samochodach świeżo nabytych, które takowej podmiany nie posiadają udokumentowanej.Rozrząd odpowiedzialny jest za przekazywanie napędu z koła pasowego wału napędowego na wałki rozrządu, które wprawiają w ruch popychacze i zawory.Jego zadaniem jest sterowanie urządzeniami w taki sposób aby doprowadzić ładunek do silnika oraz polikwidować spaliny, jest więc jednym z najważniejszych mechanizmów znajdujących się w silniku.Rygorystycznie należy stosować się do zaleceń producenta dotyczących zamiany paska i osprzętu, z którym ma do czynienia pasek, nawet jeśli nie wykazuje on oznak zużycia.

Chodzi o rolkę napinacza, pompę wody jak w dodatku napinacz. To ważne, bowiem awarie tych komponentów prowadzą z reguły do zerwania paska.Praktycznie nie można sprawdzić w jakim stanie jest rozrząd, a same oględziny w warsztacie samochodowym nie zagwarantują potwierdzenia, iż wszystko jest w porządku.Należy zatem postępować wg zaleceń producenta auta.

Nie użytkowanie się do nich może doprowadzić do poważnej awarii, a w przypadku starszych aut naprawa może być zupełnie nieopłacalna.W przypadki zakupu samochodu wykorzystywanego powinna być produkowana podmiana rozrządu, bo nikt praktycznie przed sprzedażą go nie wymienia.informacje o firmie DAYCODayco to czołowa producent grupy Mark IV Automotive projektuje, rozwija i produkuje kompletne zestawy transmisji mocy stanowiące pierwsze wyposażenie sprzętów, oryginalne części zamienne i zestawy będące w sprzedaży rynkowej w sektorach: samochodowym, pojazdów przemysłowych, sprzętów do robót ziemnych, sprzętów rolniczych i motocykli.Wszystkie zakłady produkcyjne marki Dayco spełniają warunki norm jakościowych określonych poprzez międzynarodowe dokumenty (ISO 9000, ISO 9001, QS 9000 i ISO 14001) oraz dokumenty wystawiane przez kupujących, konstruktorów w zakresie pierwszego wyposażenia.

min. ChryslerDayco dostarcza innowacyjne rozwiązania techniczne swoim klientom – najważniejszym światowym konstruktorom samochodów, żeby zapewnić maksymalną jakość układów i bezusterkowość ich pojazdów. Dlatego też Dayco ciągle inwestuje w poszukiwanie nowych materiałów, jak również w rozwój najnowocześniejszych rozwiązań, żeby z wyprzedzeniem zaspokoić kryteria silników jutra.DAYCO AFTERMARKET MISSIONDostarczyć na niezależny rynek kompletną i stale uaktualnianą gamę wysokiej jakości komponentów układu przekazywania mocy, o jakości oryginalnej albo ekwiwalentnej do oryginalnej.Zapewnić swoim klientom konieczne usługi i pomoce, by mogli przodować we własnym sektorze....