Filtr oraz olej g3 automatycznej skrzyni biegów ford thunderbird 1996-1997 marki Elf

chwilowy brak towaru

  • Producent: ELF
  • Kategoria: Filtry oleju do skrzyni biegów

Opis produktu

Filtr automatycznej skrzyni biegów z gumową uszczelką, a także 6l mineralnego oleju najnowszej generacji do przekładni samoczynnych ELFMATIC G3 klasy MERCON-III do samochodu Ford Thunderbird 1996-1997wszystkie wersje silnikowecena za kplKPL = filtr z gumową uszczelką + 6l mineralnego oleju firmy ELF klasy MERCON III komplet nadaje się DO SKRZYŃ 4R70E / 4R70W / 4R75W / AODE MISA OLEJU SKRZYNI PRZYKRĘCONA JEST 14 ŚRUBAMIZANIM KUPISZ DLA PEWNOŚCI- PORÓWNAJ zarys MISY OLEJU SKRZYNI- POLICZ ILOMA ŚRUBAMI PRZYKRĘCONA JEST MISA OLEJU SKRZYNI automatyczna skrzynia biegów jest podzespołem nad wyraz wrażliwym na najdrobniejsze choćby zanieczyszczenia. Wymiana filtra oleju w skrzyni biegów to czynność, którą powinien zlecić każdy użytkownik samochodu wyposażonego w automatyczną skrzynię biegów, przy okazji podmiany w niej oleju. Filtr ten jest umieszczony w misce olejowej skrzyni biegów, jest więc potrzebne uprzednie zlanie oleju ze skrzyni oraz zdemontowanie miski olejowej, żeby filtr mógł zostać wymieniony.W misce olejowej skrzyni biegów znajduje się także magnes, którego zadaniem jest wyłapywanie z oleju drobin opiłków, które mogłyby uszkodzić elektrozawory skrzyni i doprowadzić do jej awarii. Należy zatem pamiętać,podczas podmiany filtra oleju oczyścić również magnes z nagromadzonych zanieczyszczeń.Częstotliwość podmiany filtra oleju skrzyni biegów jest identyczna z czasem wymiany samego oleju i zależy ściśle od zaleceń producenta samochodu, zawartych w instrukcji obsługi i wynosi najczęściej 30-50 tyś km. Olej spełnia wymogi następujących norm i specyfikacji:- DEXRON® III G i Ford MERCON®- ALLISON C-4- ZF TE- ML 03D, 04D, 09, 14A, 17C- VOITH H 55.633535 (ex G 607)- MAN 339 rodzaj V- 1 (ex MAN 339 wariant F)- MAN 339 typ Z- 1 (ex MAN 339 wariant F)- MB 236.5 i 236.9 parametry ELFMATIC G3posiada sporo parametrów fizyko-chemicznych wymaganych poprzez przekładnie samoczynne najnowszej generacji:- specjalnie zmieniony współczynnik tarcia powoduje, iż zmiany biegów dokonuje się cicho i bez poślizgów lub drgań- dobra płynność w niskich temperaturach uniemożliwia przeciążeniom układów w czasie rozruchu zimą i zagwarantuje natychmiastowe smarowanie wszystkich węzłów- szczególnie dobra wytrzymałość na utlenianie i stabilność termiczna umożliwiają znacznie dłuższe okresy pomiędzy podmianami oleju przy jednoczesnym zlikwidowaniu możliwości odkładania się osadów, laków i szlamów- wysoki wskaźnik lepkości, niska temperatura płynięcia, szczególnie prawidłowe dodatki antyzużyciowe uniemożliwiają zużywaniu się kół zębatych, łożysk i części pomp,- rewelacyjne własności antykorozyjne i antypienne- całkowitą neutralność w stosunku do uszczelek i metali barwnych Powyższy produkt użytkowany zgodnie z przeznaczeniem nie stwarza żadnego szczególnego zagrożenia....