Opis produktu

Filtr automatycznej 4-ro stopniowej skrzyni biegów z gumową uszczelką oraz 6l mineralnego oleju najnowszej generacji do przekładni automatycznych ELFMATIC G3 klasy MERCON-III do samochodu Dodge Nitro 3,7 V6 2007-2011cena za kplKPL = filtr z gumową uszczelką + 6l mineralnego oleju marki ELF klasy MERCON III komplet pasuje DO SKRZYŃ 42RL / 42RLE MISA OLEJU SKRZYNI PRZYKRĘCONA JEST 13 ŚRUBAMIZANIM KUPISZ DLA PEWNOŚCI- PORÓWNAJ kształt MISY OLEJU SKRZYNI- POLICZ ILOMA ŚRUBAMI PRZYKRĘCONA JEST MISA OLEJU SKRZYNI samoczynna skrzynia biegów jest podzespołem bardzo wrażliwym na najdrobniejsze choćby zanieczyszczenia.

wymiana filtra oleju w skrzyni biegów to czynność, którą powinien zlecić każdy użytkownik samochodu zaopatrzonego w samoczynną skrzynię biegów, przy okazji zamiany w niej oleju. Filtr ten jest umieszczony w misce olejowej skrzyni biegów, jest więc niezbędne uprzednie zlanie oleju ze skrzyni i zdemontowanie miski olejowej, by filtr mógł zostać wymieniony.W misce olejowej skrzyni biegów znajduje się także magnes, którego zadaniem jest wyłapywanie z oleju drobin opiłków, które mogłyby uszkodzić elektrozawory skrzyni i doprowadzić do jej awarii.

Należy zatem pamiętać,podczas zamiany filtra oleju oczyścić także magnes z nagromadzonych skażeń.Częstotliwość zamiany filtra oleju skrzyni biegów jest identyczna z czasem zamiany samego oleju i zależy ściśle od zaleceń producenta samochodu, zawartych w instrukcji obsługi i wynosi zwykle 30-50 tyś km.

Olej spełnia kryteria następujących norm i specyfikacji:- DEXRON® III G i Ford MERCON®- ALLISON C-4- ZF TE- ML 03D, 04D, 09, 14A, 17C- VOITH H 55.633535 (ex G 607)- MAN 339 wariant V- 1 (ex MAN 339 typ F)- MAN 339 wariant Z- 1 (ex MAN 339 rodzaj F)- MB 236.5 i 236.9 właściwości ELFMATIC G3posiada sporo parametrów fizyko-chemicznych wymaganych poprzez przekładnie automatyczne najnowszej generacji:- specjalnie zmieniony współczynnik tarcia powoduje, iż zmiany biegów dokonuje się cicho i bez poślizgów albo drgań- dobra płynność w niskich temperaturach uniemożliwia przeciążeniom układów w czasie rozruchu zimą i zagwarantuje natychmiastowe smarowanie wszelkich węzłów- szczególnie dobra oporność na utlenianie i stabilność termiczna umożliwiają pokaźnie dłuższe okresy między wymianami oleju przy jednoczesnym zlikwidowaniu możliwości odkładania się osadów, laków i szlamów- wysoki wskaźnik lepkości, niska temperatura płynięcia, wyjątkowo prawidłowe dodatki antyzużyciowe zapobiegają zużywaniu się kół zębatych, łożysk i elementów pomp,- rewelacyjne własności antykorozyjne i antypienne- całkowitą neutralność w stosunku do uszczelek i metali kolorowych Powyższy artykuł użytkowany zgodnie z przeznaczeniem nie stwarza żadnego szczególnego zagrożenia....