Filtr oraz olej atf-iii automatycznej skrzyni biegów nissan quest marki Elf

chwilowy brak towaru

  • Producent: ELF
  • Kategoria: Filtry oleju do skrzyni biegów

Opis produktu

Filtr samoczynnej skrzyni biegów z gumową uszczelką i 5l mineralnego oleju najnowszej generacji do przekładni automatycznych ELFMATIC G3 klasy ATF-III do samochodu Nissan Quest 3,0 V6 1993-1997cena za kplKPL = filtr z gumową uszczelką + 5l mineralnego oleju firmy ELF klasy ATF III MISA OLEJU SKRZYNI PRZYKRĘCONA JEST 21 ŚRUBAMIZANIM KUPISZ DLA PEWNOŚCI- PORÓWNAJ kształt MISY OLEJU SKRZYNI- POLICZ ILOMA ŚRUBAMI PRZYKRĘCONA JEST MISA OLEJU SKRZYNI samoczynna skrzynia biegów jest podzespołem bardzo wrażliwym na najdrobniejsze nawet zanieczyszczenia. Wymiana filtra oleju w skrzyni biegów to czynność, którą powinien zlecić każdy użytkownik samochodu wyposażonego w samoczynną skrzynię biegów, przy okazji wymiany w niej oleju. Filtr ten jest umieszczony w misce olejowej skrzyni biegów, jest więc potrzebne uprzednie zlanie oleju ze skrzyni oraz zdemontowanie miski olejowej, żeby filtr mógł zostać wymieniony.W misce olejowej skrzyni biegów znajduje się także magnes, którego zadaniem jest wyłapywanie z oleju drobin opiłków, które mogłyby uszkodzić elektrozawory skrzyni i doprowadzić do jej awarii. Należy zatem pamiętać,w trakcie zamiany filtra oleju oczyścić dodatkowo magnes z nagromadzonych zanieczyszczeń.Częstotliwość zamiany filtra oleju skrzyni biegów jest identyczna z czasem podmiany samego oleju i zależy ściśle od zaleceń producenta samochodu, zawartych w instrukcji obsługi i wynosi przede wszystkim 30-50 tyś km. Olej spełnia oczekiwania następujących norm i specyfikacji:- DEXRON® III G i Ford MERCON®- ALLISON C-4- ZF TE- ML 03D, 04D, 09, 14A, 17C- VOITH H 55.633535 (ex G 607)- MAN 339 rodzaj V- 1 (ex MAN 339 rodzaj F)- MAN 339 typ Z- 1 (ex MAN 339 wariant F)- MB 236.5 i 236.9 parametry ELFMATIC G3posiada sporo parametrów fizyko-chemicznych wymaganych poprzez przekładnie automatyczne najnowszej generacji:- specjalnie zmodyfikowany współczynnik tarcia sprawia, iż zmiany biegów dokonuje się cicho i bez poślizgów albo drgań- dobra płynność w niskich temperaturach zapobiega przeciążeniom układów w czasie rozruchu zimą i gwarantuje natychmiastowe smarowanie wszystkich węzłów- bardzo dobra oporność na utlenianie i stabilność termiczna umożliwiają istotnie dłuższe okresy pomiędzy wymianami oleju przy jednoczesnym zlikwidowaniu możliwości odkładania się osadów, laków i szlamów- wysoki wskaźnik lepkości, niska temperatura płynięcia, wyjątkowo dobre dodatki antyzużyciowe uniemożliwiają zużywaniu się kół zębatych, łożysk i części pomp,- genialne własności antykorozyjne i antypienne- całkowitą neutralność w stosunku do uszczelek i metali kolorowych Powyższy artykuł używany zgodnie z przeznaczeniem nie formuje żadnego szczególnego zagrożenia....