Opis produktu

Filtr automatycznej skrzyni biegów z gumową uszczelką oraz 5l mineralnego oleju najnowszej generacji do przekładni automatycznych ELFMATIC G3 klasy ATF-III do samochodu Nissan Maxima 3,0 V6 1987-1997cena za kplKPL = filtr z gumową uszczelką + 5l mineralnego oleju marki ELF klasy ATF III MISA OLEJU SKRZYNI PRZYKRĘCONA JEST 21 ŚRUBAMIZANIM KUPISZ DLA PEWNOŚCI- PORÓWNAJ kształt MISY OLEJU SKRZYNI- POLICZ ILOMA ŚRUBAMI PRZYKRĘCONA JEST MISA OLEJU SKRZYNI automatyczna skrzynia biegów jest podzespołem wyjątkowo wrażliwym na najdrobniejsze nawet skażenia. Zamiana filtra oleju w skrzyni biegów to czynność, którą powinien zlecić każdy użytkownik samochodu wyposażonego w samoczynną skrzynię biegów, przy okazji wymiany w niej oleju. Filtr ten jest umieszczony w misce olejowej skrzyni biegów, jest więc potrzebne uprzednie zlanie oleju ze skrzyni oraz zdemontowanie miski olejowej, żeby filtr mógł zostać wymieniony.W misce olejowej skrzyni biegów znajduje się także magnes, którego zadaniem jest wyłapywanie z oleju drobin opiłków, które mogłyby uszkodzić elektrozawory skrzyni i doprowadzić do jej awarii. Należy zatem pamiętać,podczas wymiany filtra oleju oczyścić na dodatek magnes z nagromadzonych skażeń.Częstotliwość zamiany filtra oleju skrzyni biegów jest identyczna z czasem zamiany samego oleju i zależy ściśle od zaleceń producenta samochodu, zawartych w instrukcji obsługi i wynosi w głównej mierze 30-50 tyś km. Olej spełnia wymogi następujących norm i specyfikacji:- DEXRON® III G i Ford MERCON®- ALLISON C-4- ZF TE- ML 03D, 04D, 09, 14A, 17C- VOITH H 55.633535 (ex G 607)- MAN 339 typ V- 1 (ex MAN 339 wariant F)- MAN 339 wariant Z- 1 (ex MAN 339 rodzaj F)- MB 236.5 i 236.9 parametry ELFMATIC G3posiada mnóstwo parametrów fizyko-chemicznych wymaganych przez przekładnie samoczynne najnowszej generacji:- specjalnie zmieniony współczynnik tarcia powoduje, iż zmiany biegów dokonuje się cicho i bez poślizgów lub drgań- dobra płynność w niskich temperaturach zapobiega przeciążeniom układów w czasie rozruchu zimą i gwarantuje natychmiastowe smarowanie wszystkich węzłów- wyjątkowo dobra oporność na utlenianie i stabilność termiczna pozwalają na znacznie dłuższe okresy pomiędzy podmianami oleju przy jednoczesnym zlikwidowaniu możliwości odkładania się osadów, laków i szlamów- wysoki wskaźnik lepkości, niska temperatura płynięcia, szczególnie dobre dodatki antyzużyciowe uniemożliwiają zużywaniu się kół zębatych, łożysk i komponentów pomp,- świetne własności antykorozyjne i antypienne- całkowitą neutralność w stosunku do uszczelek i metali kolorowych Powyższy artykuł użytkowany zgodnie z przeznaczeniem nie formuje żadnego szczególnego zagrożenia....