Filtr oraz olej ELF ATF-III automatycznej skrzyni biegów Mercury Villager -1996

chwilowy brak towaru

  • Producent: ELF
  • Kategoria: Filtry oleju do skrzyni biegów

Opis produktu

Filtr automatycznej skrzyni biegów z gumową uszczelką, a także 5l mineralnego oleju najnowszej generacji do przekładni samoczynnych ELFMATIC G3 klasy ATF-III do samochodu Mercury Villager 3,0 V6 1993-1996cena za kplKPL = filtr z gumową uszczelką + 5l mineralnego oleju marki ELF klasy ATF III MISA OLEJU SKRZYNI PRZYKRĘCONA JEST 21 ŚRUBAMIZANIM KUPISZ DLA PEWNOŚCI- PORÓWNAJ kształt MISY OLEJU SKRZYNI- POLICZ ILOMA ŚRUBAMI PRZYKRĘCONA JEST MISA OLEJU SKRZYNI automatyczna skrzynia biegów jest podzespołem niezwykle wrażliwym na najdrobniejsze choćby zanieczyszczenia. Podmiana filtra oleju w skrzyni biegów to czynność, którą powinien zlecić każdy użytkownik samochodu wyposażonego w automatyczną skrzynię biegów, przy okazji wymiany w niej oleju. Filtr ten jest umieszczony w misce olejowej skrzyni biegów, jest więc potrzebne uprzednie zlanie oleju ze skrzyni oraz zdemontowanie miski olejowej, by filtr mógł zostać wymieniony.W misce olejowej skrzyni biegów znajduje się także magnes, którego zadaniem jest wyłapywanie z oleju drobin opiłków, które mogłyby uszkodzić elektrozawory skrzyni i doprowadzić do jej awarii. Należy zatem pamiętać,podczas zamiany filtra oleju oczyścić również magnes z nagromadzonych skażeń.Częstotliwość zamiany filtra oleju skrzyni biegów jest identyczna z czasem podmiany samego oleju i zależy ściśle od zaleceń producenta samochodu, zawartych w instrukcji obsługi i wynosi głównie 30-50 tyś km. Olej spełnia oczekiwania następujących norm i specyfikacji:- DEXRON® III G i Ford MERCON®- ALLISON C-4- ZF TE- ML 03D, 04D, 09, 14A, 17C- VOITH H 55.633535 (ex G 607)- MAN 339 rodzaj V- 1 (ex MAN 339 typ F)- MAN 339 typ Z- 1 (ex MAN 339 wariant F)- MB 236.5 i 236.9 cechy ELFMATIC G3posiada sporo parametrów fizyko-chemicznych wymaganych przez przekładnie automatyczne najnowszej generacji:- specjalnie zmodyfikowany współczynnik tarcia sprawia, że zmiany biegów dokonuje się cicho i bez poślizgów albo drgań- dobra płynność w niskich temperaturach uniemożliwia przeciążeniom układów w czasie rozruchu zimą i zapewnia natychmiastowe smarowanie wszelkich węzłów- wyjątkowo dobra wytrzymałość na utlenianie i stabilność cieplna zezwalają na wyraźnie dłuższe okresy między podmianami oleju przy jednoczesnym zlikwidowaniu możliwości odkładania się osadów, laków i szlamów- wysoki wskaźnik lepkości, niska temperatura płynięcia, wyjątkowo dobre dodatki antyzużyciowe zapobiegają zużywaniu się kół zębatych, łożysk i elementów pomp,- nadzwyczajne własności antykorozyjne i antypienne- całkowitą neutralność w stosunku do uszczelek i metali barwnych Powyższy produkt stosowany zgodnie z przeznaczeniem nie wytwarza żadnego szczególnego zagrożenia....