Opis produktu

Filtr samoczynnej skrzyni biegów z gumową uszczelką i 5l najwyższej jakości plastikowego oleju do przekładni samoczynnych firmy Petro-Canada klasy DEXTRON-VI do samochodu Nissan Maxima 3,0 V6 1987-1997cena za kplKPL = filtr + uszczelka + 5l syntetycznego oleju marki Petro-Canada klasy DEXTRON VI MISA OLEJU SKRZYNI PRZYKRĘCONA JEST 21 ŚRUBAMIZANIM KUPISZ DLA PEWNOŚCI- PORÓWNAJ kształt MISY OLEJU SKRZYNI- POLICZ ILOMA ŚRUBAMI PRZYKRĘCONA JEST MISA OLEJU SKRZYNI automatyczna skrzynia biegów jest podzespołem wyjątkowo wrażliwym na najdrobniejsze choćby zanieczyszczenia.

wymiana filtra oleju w skrzyni biegów to czynność, którą powinien zlecić każdy użytkownik samochodu wyposażonego w automatyczną skrzynię biegów, przy okazji zamiany w niej oleju. Filtr ten jest umieszczony w misce olejowej skrzyni biegów, jest więc potrzebne uprzednie zlanie oleju ze skrzyni i zdemontowanie miski olejowej, by filtr mógł zostać wymieniony.W misce olejowej skrzyni biegów znajduje się także magnes, którego zadaniem jest wyłapywanie z oleju drobin opiłków, które mogłyby uszkodzić elektrozawory skrzyni i doprowadzić do jej awarii.

Należy zatem pamiętać,podczas podmiany filtra oleju oczyścić jeszcze magnes z nagromadzonych skażeń.Częstotliwość zamiany filtra oleju skrzyni biegów jest identyczna z czasem wymiany samego oleju i zależy ściśle od zaleceń producenta samochodu, zawartych w instrukcji obsługi i wynosi typowo 30-50 tyś km.

Petro-Canada LubricantsStosując lepszy produkt – osiągasz udoskonalone rezultaty.Petro Canada Lubricants to największy kanadyjski koncern paliwowo-naftowy, który zajmuje się wydobyciem i przetworzeniem ropy naftowej pozyskiwanej z własnych pokładów wydobywczych.marka obecna jest w ponad 60 krajach na całym świecie i posiada swoje oddziały w Stanach Zjednoczonych i Europie.W 2009 nastąpiło połączenie marki Petro-Canada z firmą Suncor Energy.

Suncor Energy jest światowym liderem w wydobyciu ropy naftowej z roponośnych iłów. Nowa firma występuje pod nazwą Suncor Energy Inc. I jest największym przedsiębiorstwem energetycznym Kanady. Firma zachowuje markę Petro-Canada dla towarów rafineryjnych.

DEXTRON VI to najwyższej jakości olej do automatycznych skrzyń biegówWszystkie wersje DEXRON'A (Dexron II, Dexron III, Type F, Mercon, Mercon V), Chrysler ATF-Plus Dexron II z zwiększeniami D/E zostały zastąpione przez zaprezentowany w 2005 DEXRON VI!!!Olej do automatycznych przekładni DEXRON®-VI Petro-Canada pozostał specjalnie sformułowany, aby spełniać wymogi wszelkich przekładni w nowych modelach aut.

atrybuty· 2 x dłuższa żywotność niż płynów DEXRON-III ATF!!!· ulepszone własności artykułu zarówno dla nowych i starszych przekładni· genialne utlenianie i ochrona anty-ścieralna· Mniejszy rozkład cieczy· Bardziej ekonomiczne zużycie paliwa niżeli płyny DEXRON-III (H) Korzyści· zmniejsza ścieranie przekładni w trakcie zimnych warunków pogodowych· obszerniejsza odporność oleju na ścinanie· obszerniejsze przenoszenie momentu obrotowego niżeli oleje DEXRON-III (H)· Dłuższa solidność oraz samych przekładni DEXRON®-VI ATF· dopasowany do pojazdów posiadających kryteria DEXRON-III "H" i IIE· przystosowany do pojazdów mających oczekiwania DEXRON® ATF oraz ATF+Specyfikacje producentówOleje do przekładni automatycznych ATF (Automatic Transmission Fluid) należałoby nazywać płynami hydraulicznymi, gdyż w przeciwieństwie do olejów przekładniowych mają inne własności reologiczne (wyższy wskaźnik lepkości, modyfikowana lepkość kinematyczna, niższa temperatura płynięcia) i fizykochemiczne (odparowalność, skłonność do pienienia, liczbę TBN, zawartość popiołu i metali, wpływ na elastomery zawieszenia silnika).

Co więcej, pracują one w zupełnie innym środowisku (przekładnie odśrodkowe i hydrokinetyczne) i w pełni inaczej przenoszą moment obrotowy. Powyższy artykuł użytkowany zgodnie z przeznaczeniem nie formuje żadnego szczególnego zagrożenia....