Opis produktu

Filtr samoczynnej skrzyni biegów z gumową uszczelką oraz 5l najwyższej jakości plastikowego oleju do przekładni automatycznych marki Petro-Canada klasy DEXTRON-VI do samochodu Dodge Intrepid 1993-2004wszystkie wersje silnikowecena za kplKPL = filtr + uszczelka + 5l syntetycznego oleju marki Petro-Canada klasy DEXTRON VI automatyczna skrzynia biegów jest podzespołem niezwykle wrażliwym na najdrobniejsze choćby zanieczyszczenia.

podmiana filtra oleju w skrzyni biegów to czynność, którą powinien zlecić każdy użytkownik samochodu wyposażonego w samoczynną skrzynię biegów, przy okazji zamiany w niej oleju. Filtr ten jest umieszczony w misce olejowej skrzyni biegów, jest więc potrzebne uprzednie zlanie oleju ze skrzyni oraz zdemontowanie miski olejowej, żeby filtr mógł zostać wymieniony.W misce olejowej skrzyni biegów znajduje się także magnes, którego zadaniem jest wyłapywanie z oleju drobin opiłków, które mogłyby uszkodzić elektrozawory skrzyni i doprowadzić do jej awarii.

Należy zatem pamiętać,w trakcie wymiany filtra oleju oczyścić również magnes z nagromadzonych zanieczyszczeń.Częstotliwość podmiany filtra oleju skrzyni biegów jest identyczna z czasem zamiany samego oleju i zależy ściśle od zaleceń producenta samochodu, zawartych w instrukcji obsługi i wynosi na ogół 30-50 tyś km.

Petro-Canada LubricantsStosując udoskonalony produkt – osiągasz ulepszone rezultaty.Petro Canada Lubricants to największy kanadyjski koncern paliwowo-naftowy, który zajmuje się wydobyciem i przetworzeniem ropy naftowej pozyskiwanej z własnych pokładów wydobywczych.firma obecna jest w ponad 60 krajach na całym świecie, a także ma swoje oddziały w Stanach Zjednoczonych i Europie.W 2009 nastąpiło połączenie marki Petro-Canada z firmą Suncor Energy.

Suncor Energy jest światowym liderem w wydobyciu ropy naftowej z roponośnych iłów. Nowa producent występuje pod nazwą Suncor Energy Inc. I jest największym przedsiębiorstwem energetycznym Kanady. Firma zachowuje producenta Petro-Canada dla towarów rafineryjnych.

DEXTRON VI to najwyższej jakości olej do automatycznych skrzyń biegówWszystkie wersje DEXRON'A (Dexron II, Dexron III, Type F, Mercon, Mercon V), Chrysler ATF-Plus Dexron II z powiększeniami D/E pozostały zastąpione przez zaprezentowany w 2005 DEXRON VI!!!Olej do automatycznych przekładni DEXRON®-VI Petro-Canada pozostał specjalnie sformułowany, by spełniać oczekiwania wszystkich przekładni w nowych modelach aut.

właściwości· 2 x dłuższa żywotność niżeli płynów DEXRON-III ATF!!!· ulepszone własności produktu równocześnie dla nowych i starszych przekładni· znakomite utlenianie i ochrona anty-ścieralna· Mniejszy rozkład cieczy· Bardziej ekonomiczne zużycie paliwa niż płyny DEXRON-III (H) Korzyści· zniża ścieranie przekładni w trakcie zimnych warunków pogodowych· pokaźniejsza oporność oleju na ścinanie· pokaźniejsze przenoszenie momentu obrotowego niż oleje DEXRON-III (H)· Dłuższa solidność , a także samych przekładni DEXRON®-VI ATF· dostosowany do pojazdów mających wymogi DEXRON-III "H" i IIE· dostosowany do pojazdów posiadających kryteria DEXRON® ATF, a także ATF+Specyfikacje producentówOleje do przekładni automatycznych ATF (Automatic Transmission Fluid) należałoby nazywać płynami hydraulicznymi, gdyż w przeciwieństwie do olejów przekładniowych mają inne własności reologiczne (wyższy wskaźnik lepkości, modyfikowana lepkość kinematyczna, niższa temperatura płynięcia) i fizykochemiczne (odparowalność, skłonność do pienienia, liczbę TBN, zawartość popiołu i metali, wpływ na elastomery zawieszenia silnika).

Co więcej, pracują one w zupełnie innym środowisku (przekładnie odśrodkowe i hydrokinetyczne) i kompletnie inaczej przenoszą moment obrotowy. Powyższy produkt stosowany zgodnie z przeznaczeniem nie wytwarza żadnego szczególnego zagrożenia....