Opis produktu

Filtr samoczynnej skrzyni biegów z gumową uszczelką, a także 5l najwyższej jakości plastikowego oleju do przekładni samoczynnych firmy Petro-Canada klasy DEXTRON-VI do samochodu FordBronco AWD 1994-1995Bronco II AWD 1985-1990wszystkie wersje silnikowecena za kplKPL = filtr + uszczelka + 5l plastikowego oleju firmy Petro-Canada klasy DEXTRON VI!!!

TYLKO DO SAMOCHODÓW 4WD / AWD / 4X4!!! zestaw asygnowanY DO SKRZYŃ A4LD MISA OLEJU SKRZYNI PRZYKRĘCONA JEST 18 ŚRUBAMIZANIM KUPISZ DLA PEWNOŚCI- PORÓWNAJ kształt MISY OLEJU SKRZYNI- POLICZ ILOMA ŚRUBAMI PRZYKRĘCONA JEST MISA OLEJU SKRZYNI samoczynna skrzynia biegów jest podzespołem wyjątkowo wrażliwym na najdrobniejsze nawet skażenia.

zamiana filtra oleju w skrzyni biegów to czynność, którą powinien zlecić każdy użytkownik samochodu zaopatrzonego w automatyczną skrzynię biegów, przy okazji wymiany w niej oleju. Filtr ten jest umieszczony w misce olejowej skrzyni biegów, jest więc niezbędne uprzednie zlanie oleju ze skrzyni i zdemontowanie miski olejowej, żeby filtr mógł zostać wymieniony.W misce olejowej skrzyni biegów znajduje się także magnes, którego zadaniem jest wyłapywanie z oleju drobin opiłków, które mogłyby uszkodzić elektrozawory skrzyni i doprowadzić do jej awarii.

Należy zatem pamiętać,w trakcie zamiany filtra oleju oczyścić także magnes z nagromadzonych zanieczyszczeń.Częstotliwość podmiany filtra oleju skrzyni biegów jest identyczna z czasem wymiany samego oleju i zależy ściśle od zaleceń producenta samochodu, zawartych w instrukcji obsługi i wynosi z zasady 30-50 tyś km.

DEXTRON VI to najwyższej jakości olej do samoczynnych skrzyń biegówWszystkie wersje DEXRON'A (Dexron II, Dexron III, Type F, Mercon, Mercon V), Chrysler ATF-Plus Dexron II z powiększeniami D/E zostały zastąpione poprzez zaprezentowany w 2005 DEXRON VI!!!Olej do automatycznych przekładni DEXRON®-VI Petro-Canada został specjalnie sformułowany, by spełniać wymagania wszelkich przekładni w nowych modelach aut.

właściwości· 2 x dłuższa żywotność niż płynów DEXRON-III ATF!!!· lepsze własności produktu zarówno dla nowych i starszych przekładni· nieprzeciętne utlenianie i ochrona anty-ścieralna· Mniejszy rozkład cieczy· Bardziej ekonomiczne zużycie paliwa niżeli płyny DEXRON-III (H) Korzyści· ogranicza ścieranie przekładni podczas zimnych warunków pogodowych· pokaźniejsza odporność oleju na ścinanie· większe przenoszenie momentu obrotowego aniżeli oleje DEXRON-III (H)· Dłuższa wytrzymałość oraz samych przekładni DEXRON®-VI ATF· przypasowany do pojazdów mających kryteria DEXRON-III "H" i IIE· przystosowany do pojazdów posiadających kryteria DEXRON® ATF oraz ATF+Specyfikacje producentówOleje do przekładni samoczynnych ATF (Automatic Transmission Fluid) należałoby nazywać płynami hydraulicznymi, gdyż w przeciwieństwie do olejów przekładniowych posiadają inne własności reologiczne (wyższy wskaźnik lepkości, modyfikowana lepkość kinematyczna, niższa temperatura płynięcia) i fizykochemiczne (odparowalność, skłonność do pienienia, liczbę TBN, zawartość popiołu i metali, wpływ na elastomery zawieszenia silnika).

Co więcej, pracują one w zupełnie innym środowisku (przekładnie odśrodkowe i hydrokinetyczne) i w pełni inaczej przenoszą moment obrotowy. Powyższy towar używany zgodnie z przeznaczeniem nie buduje żadnego szczególnego zagrożenia....